lördag 23 oktober 2010

Någon som vill ha mina rester?

Nu är jag färdig med mitt och kom inte på något bättre att göra än att sitta vid laptopen.
Tänkte bara skriva lite snabbt medans kvinnan är och gör lite nattkäk, det är så underbart när man inte ska behöva be dem om det utan knullar dem riktigt ordenligt så gör de allt man vill utan att man ska behöva be om det. Love it, just love it. Det är så det ska vara.. Det enda som fattas nu är väl en öl möjligtvis lite whisky men allt kan inte vara perfekt.
Skönt att jag slipper allt jävla gullgull efter också, hatar dem jävla brudar som vill gosa så jävla mycket. Man blir ju rastlös efter bara tio minuter.. Fine, är det din brutta får du väl ta och lida någon gång och gosa men man ska fan ta och sätta en gräns. Annars blir det inget sex utan bara en massa gullgull.

Nej, dags att återgå till verkligheten. Skriver mer imorgon.

1 kommentar:

  1. Jag kan inget annat än att säga: Grattis till att du har en sådan kvinna, det är inte alla förunnat.
    Det är helt korrekt som du själv beskriver: Det är bara att knulla dem riktigt ordentligt så gör de allt man vill utan att be om det...
    Det är exakt så..
    En tillfredställd kvinna gör nästan vad som helst för sin man, det är bara så.... Fråga mig som är äldre och erfaren kvinna.
    Jag har stött på många kvinnor som inte får det dom vill ha i sängkammaren och dom är oftast sura och tvära och griniga. Det slår aldrig fel.
    Har du någon gång stött på en sur och grinig kvinna som precis fått en orgasm?
    Så du och din kvinna är lyckligt lottade att ni har det som ni har det.
    Men lite gullgull kanske man borde lägga in någon gång bara för att hålla det hela vid liv så att säga.. Det gäller att väga väldigt noga med känslorna här... för kvinnan är ett lustigt fenomen..
    Men du tycks ha förstått hur det ska gå till..
    Förstod dock inte rubriken: Någon som vill ha mina rester? Blir det några rester över då, efter en omgång i sänghalmen, menar du?
    Eller va du så uttömd på sperma så hjärnan inte kopplade vad du skulle skriva om..
    Jag såg din kommentar hos mig, att du hade så mycket kläder i garderoben, kan det va de du skulle skriva om, men det gick över till din nyknullade kvinna istället..
    Ha en fortsatt bra dag och som sagt: ge henne vad hon vill ha..
    Kram till er båda.
    // Michelin // old o erfaren

    SvaraRadera