fredag 22 oktober 2010

The woman of my dreams.

Hennes mörka långa hår ligger utsläppt på hennes rygg, kollar man noga ser man att hon är tatuerad i nacken, en ros, En svart ros. Hon andas tungt, Sover hon? Ja, annars skulle hon sagt något. Får en rysning och en jobbig känsla, ska jag lägga mig hos henne eller ej. Följer konturen av hennes kropp med ögonen. Hennes hy ser så fräsch och ren ut,  sätter mig bredvid henne och låter min hand sväva precis ovanför hennes rygg. Jag snuddar vid hennes nakna stjärt, så fast och perfekt formad. En liten tatuering  i svanken, ser ut som en rosett men slösar ingen tid på den. Smeker henne sakta över ryggen och tar försiktigt tag i hennes hår, flyttar undan håret och kysser henne blött i nacken och på ryggen. Hon rör sig lite medans jag flyttar min hand till hennes innelår, masserar och fortsätter kyssa henne. Hon får gåshud över hela ryggen. Hon sover fortfarande men hon ler, hon är så otroligt sexig men hon är förbjuden frukt.
Känner henne inte men känner att hon är förbjuden vilket får mig att vilja ha henne mer. Lägger mig sakta över henne, hon är naken medans jag är klädd i endast jeans.Hon andas tungt och sover fortfarande. Rör min hand lite uppåt och känner att det är blött, väldigt blött. Kör in ena fingret några gånger och masserar sedan utanpå. Kysser henne på halsen och knäpper sakta upp mina jeans. Drar ner jeansen en liten bit och drar fram mig hårde kuk. Särar på hennes ben, sakta och försiktigt tränger jag mig in. Är nästan inne, hör henne stöna så min blick flyttas till hennes ansikte. Jag fortsätter trycka in den. Bara lite till. Trycker in den sista biten hårt och hon spärrar upp sina blodröda ögon.
Sen vaknar jag.. 
         
Konstig dröm.. Hoppas jag drömmer något liknande i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar