torsdag 28 oktober 2010

Whats the plan?

God dag, kom nyss hem från bolaget och har köpt mig lite godsaker. En flaska vitt och lite öl. I helgen blir det röj, fast inge jävla krog eller något. Så trött på det, så i helgen blir det bara vänner och hemma hos kompisar. Har redan bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till, blir nog vampyr i år. Jag menar hela grejen med halloween är väl att man ska få vara barnslig och klä ut sig? Förstår mig inte på "äldre" som tycker att det är fel och att bara "de yngre" ska få göra det. Sen förstår jag mig inte på folk som klär ut sig till typ snickare.. Men för fan det ska ju vara mörkt, sen när började man klä ut sig till typ en ängel på alla helgons afton. Idioti.
Men nu blir det så, jag klär ut mig till vampyr eller något mörk varelse så får jag hoppas på att alla andra är roligt utklädda med. Måste ragga upp någon vampyr kåt tjej som kan vara min vampyr brud, eller varför inte fyra?
 Ja, om de ville ställa upp skulle jag kunna vara dracula, eller var det tre brudar han hade?

Vad ska ni klä ut er till?

2 kommentarer:

  1. Jag kommer klä ut mig till vampyr fast i lite vågad klädsel ;)

    SvaraRadera
  2. Sjuksköterska ;)

    SvaraRadera