tisdag 26 oktober 2010

Ett bra välkomnande

 Urk, vilken jobbig dag. Gått i kylan, sprungit runt i stan och letat presenter till en väldigt nära person som fyller år snart, så det får inte vara vad som helst utan det var tvunget att vara speciellt. Hittade en liten sak men blir nog att köpa något mer. Inte för att den lilla saken var billig precis, den kostade bara 1200kronor. Nu kanske några av er "mina päron betalar allt" personer tänker att 1200kronor inte är mycket för en present men kan ju bara tillägga att det är väldigt mycket. I alla fall för mig.
Kallt, jobbigt, halt och överdrivet mycket folk ute idag. Fy fan vad seg jag känner mig i huvudet.

Vet ni vad ett bra välkomnande hade varit efter en sån här jobbig dag?  God hemlagad mat och öl som två otroligt vackra kvinnor skulle ha gjort. Dem skulle stå och vänta på mig innanför dörren i bara underkläder. Då menar jag inte din mammas underkläder utan den fina sorten. Dem skulle stå där redo för att servera mig mat och ta hand om mig. Ge mig massage och värma mig och sen ta mig till sovrummet och göra allt jag befaller de att göra.
Kanske de här två?
 
Hur underbart skulle livet vara om dem två låg och väntade i min säng? Dem bara låg och väntade på att få lyda min minsta vink. Oh, Ni kvinnor gör den här jobbiga vinter så mycket bättre.
Nu blir det äta mat i min ensamhet, blir nog inget sällskap idag med tanken på att det är sova tidigt och upp tidigt..

*suck*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar